dijous, 5 d’abril del 2007

INT-ernet i -imitat

Voleu espantar-vos, un dia? Googlegeu-vos (poseu "nom cognom" al Google). Si teniu un nom més o menys original i teniu una certa activitat internàutica, no trigaran a aparèixer una desena de pàgines on consta la vostra persona. La meitat seran altres: és morbosament interessant saber a què es dediquen els nostres homònims... fins i tot podem tenir-hi coses en comú! jo en tinc una que forma part de l'Associació d'Estudiants de la seva Universitat, a Sud-Amèrica! Com deia, la resta de pàgines poden esbombar als quatre bytes les vostres opinions polítiques, les vostres accions socials o els problemes tècnics que intenteu solucionar en fòrums. Em meravella la gent que s'atreveix a construir blogs o pàgines personals on surten fotos de les seves vacances, dels seus familiars. No és ironia, em meravella la seva valentia. I és que, desenganyem-nos, per anar a parar a una web d'índole familiar, i descobrir el color del bikini de la iaia Teresa (i el nom real i la ciutat natal de l'autor, etc.) s'ha de tenir molta (massa) punteria. Vull dir que Internet és actualment un oceà incomensurable on per sort no tot està llistat al Google.

Però a mi això no em tranquil.litza.O sigui que en aquest blog evitaré senyals que desvetllin la meva identitat social, però no n'escatimaré dels que desvetllin la meva personalitat. Després de tot, les principals visites sereu aquells que ja em CONEIXEU, amb majúscules, aquells que esteu per sobre de l'esmentada indentitat social. Pretenc doncs, escriure per vosaltres, amb la mateixa distensió que tenim davant d'un cafè (te, per mi) o d'una cervesa (vi, per mi).

I si algú apareix per aquí de rebot... doncs sabrà de què va la NSK, i poca cosa més.