dilluns, 9 d’abril del 2007

Una nit de Sants Innocents

INCANDESCENT BUTTERFLY


Una nit de Sants Innocents, una nit després d'un dia qualsevol, sense llufes, ni haver sentit cap notícia inventada (bé, com a mínim de les que fan riure), vaig arribar al meu pis sense saber que m'hi esperava un... no ho sé... però només se m'acut "miracle". Quelcom impossible en un estat que no sigui el que evoquen les drogues... una "visió".
La meva companya de pis em va demanar la càmera de fotos. Al cap d'una estona em va demanar la meva experiència darrera la càmera de fotos (la tecnologia no és res per ella sola). Quan vaig veure l'objecte a fotografiar vaig pensar que calia una gran experiència o una gran càmera. Per sort teníem una mica del primer i força del segon (Diegchen, quina càmera et vaig escollir, hòstia!).
No gastaré bytes intentant expressar-ho, per això ens vam esforçar en fer les fotos. En tot cas el resum terrenal és el següent: el ble (metxa) de l'espelma s'havia deformat mentre cremava, donant vida a una papallona.
El final de la història és trist, i el teniu també en vídeo. Per no sé quin motiu volíem preservar-la fins l'endemà, i a mi se'm va acudir apagar-la i tornar-la a encendre quan convingués. Així ho vam fer i en apagar-se es va deformar de nou i la papallona va desaparèixer.
MORALINA: no pretenguis disfrutar demà el que puguis disfrutar avui.
MORALINA 2: però sempre et quedarà una bona foto ;-)

PD.: Gràcies I. per compartir el petit "miracle".

2 comentaris:

Núria ha dit...

Uala!! Que curiós!

Mire ha dit...

Anneta..ja saps que sempre tens una papallona pèl què mecessitis ;-D..la vida és així de màgica, et sorpren sempre!!
Muaaaak!!